ინტელექტუალთა კლუბი

,,რა? სად? როდის?  კლუბი არის  საბაზო და საშუალო კლასების  მოსწავლეთა გაერთიანება. იგი მიზნად ისახავს მოსწავლეთა ინტელექტის განვითარებას. ისეთი უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებას, როგორიცაა:  სწრაფი აზროვნება, ფორსმაჟორულ სიტუაციაში სწორი გადაწყვეტილების მიღება, ცოდნის სისტემატიზაცია, მიზანსწრაფულობა და  თეორიული ცოდნის  პრაქტიკულად გამოყენება, ასევე  ლოგიკური დასკვნებისა და აზრის სწორად ჩამოყალიბების,  ჯგუფური მუშაობისა და ურთიერთთანამშრომლობის უნარები.

ავიამოდელირების კლუბი

კლუბის მიზანია მოსწავლეებს განუვითარდეთ:

  • წვრილი მოტორიკა;
  • სივრცითი აზროვნება;
  • კონსტრუირების უნარი;
  • ხაზვისა და ხატვის ფანტაზია და უნარი;
  • გაეცნონ ვერტფრენების, ავიაკონსტრუქციებისა და სხვა საფრენი აპარატების აგებულებასა და შინაარსს;
  • გაეცნონ ამ სფეროში დაგროვილ  თეორიულ  ინფორმაციას;
  • პრაქტიკულად ნახონ სხვადასხვა მოდელების აგებულებები;
  • გაეცნონ საფრენი აპარატების გავითარების ეტაპებს;
  • შექმნან და გამოსცადონ მარტივი საფრენი აპარატები;
  • მომავალში ჩვენი მოსწავლეები შეიტანენ წვლილს ქართული სამოქალაქო და სამხედრო ავიაციის განვითრებაში;
  • გაეცნობიან ავიაინჟინერიის საფუძვლებს.

თეატრალური კლუბი

თეატრალური კლუბის მიზანია მოზარდის გონებრივი და ესთეტიური უნარების დახვეწა, კულტურის ამაღლება, ეროვნული თეატრალური ხელოვნების გაცნობა, თვითშეგნების გამტკიცება და ხელოვნების მეშვეობით თეატრალური ტრადიციების და სალიტერატურო ენის დაცვა. შემოქმედებითი უნარის გამოვლენის შესაძლებლობა.

კინოკლუბი

კინოკლუბის მიზანია მოზარდს ჩამოუყალიბოს ხელოვნების ამ დარგისადმი ინტერესი, გაუზარდოს და გამოუვლინოს მას ფანტაზიის მრავალმხრივი უნარი: როგორც შემოქმედს, კინოსცენარიტს, კინოოპერატორს, კინორეჟისორს; მოსწავლეებს ეძლევათ შესაძლებლობა გადაიღონ მოკლემეტრაჟიანი ფილმები, კონკურსში გამარჯვებული მათ მიერ შექმნილი კინოსცენარის მიხედვით.

დებატ-კლუბი

დებატების შედეგად მოსწავლეებს უვითარდებათ ისეთი  უნარ-ჩვევები, როგორიცაა:

  • არგუმენტირებული კამათის კულტურა;
  • კრიტიკულ აზროვნება;
  • სასაუბრო დროის რაციონალურად გამოყენება;
  • საჭირო მასალის, ინფორმაციის მოძიება;
  • ინფორმაციის სისტემატიზაცია;
  • მსმენელის ყურადღების მიპყრობა;
  • ორატორულ ხელოვნება;
  • საწინაარმდეგო მოსაზრების მოსმენისა და არგუმენტირებული მსჯელობით მისი გაბათილება;
  • გუნდურობა, თანამშრომლობა.

დიზაინი და მულტიმედია

ამ კურსის გავლის შემდეგ მოსწავლეებს განუვითარდებათ ისეთი უნარები, როგორიცაა ფანტაზია, კონსტრუირების უნარი, მოცულობითი  ინფორმაციის გადამუშავებისა და სისტემატიზაციის უნარი. მოსწავლეებმა საკუთარ თავში შეიძლება გამოავლინონ  ისეთი შესაძლებლობები, რომელთა შესახებ თავადაც არ ფლობდნენ ინფორმაციას; გაეცნობიან თანამედროვე მსოფლიო დიზაინერების მიღწევებს, თანამედროვე ბაზრის მოთხოვნებს. თავად შექმნიან დიზაინის ნიმუშებს; ასევე, შეძლებენ კომპიუტერული უნარების გამომუშავებას და სოციალური ქსელების ინფორმაციის მიზნობრივ გამოყენებას.

შრომის კლუბი

მოცემულ კლუბში გაერთიანდებიან სამივე საფეხურის მოსწავლეები, სურვილისა და შესაძლებლობების მიხედვით.

კლუბის წევრები დაეუფლებიან საბაზისო ცოდნას და პრაქტიკულ უნარებს ისეთ სფეროებში, როგორიცაა ჭრა-კერვა, ქსოვა, თარგის გამოჭრა და აგება;

ასევე, გაეცნობიან უსაფრთხოების წესებს ელექტრომოწყობილობების გამოყენებისას;

კურსის ფარგლებში შედის კულინარიის გაკვეთილებიც. მოსწავლეები გაეცნობიან ქართული სამზარეულოს ტრადიციებს, ქცევის წესებს,  ტრადიციულ კერძებს, ასევე, სხვადასხვა ქვეყნების კვების კულტურასა და სამზარეულოებს.

კლუბში გარკვეული პერიოდი დაეთმობა მებაღეობის საათს. რომლის ფარგლებშიც მოსწავლეები შეისწავლიან სხვადასხვა ქვეყანაში არსებულ მებაღეობის ტრადიციებს, ქართულ ტრადიციულ მებაღეობას, ტრადიციულ სამებაღეო ხე-მცენარეებს.

ფიზიკა-მათემატიკის კლუბი

კლუბში გაერთიანებულ მოსწავლეებს  პრაქტიკული  მათემატიკური  უნარების გარდა განუვითარდებათ ინტელექტუალური აზროვნება, შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარები.

კლუბში მოსწავლეები მათემტიკურ უნარებს განივითარებენ ბევრად უფრო თანმიმდევრულად და სისტემურად  ვიდრე ამის საშუალებას იძლევა კლასის პროგრამები. კლუბის პროგრამით მათემატიკა  ინტეგრაციაშია ყველა სხვა  ძირითად საგანთან. კლუბში სასწავლო პროცესი მიმდინარეობს არა უმაღლესი მათემატიკისა და მათემატიკური ამოცანა-განტოლებების ამოხსნით, არამედ  კონკრეტული მათემატიკური ცნებებით. ფიზიკისა და ფიზიკური კანონების შესწავლა ბევრად უფრო მარტივია ჯგუფურად. პრაქტიკული დავალებებითა და ლაბორატორიული ცდებით. ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენებით.

ფიზიკის ბევრ კანონს მოსწავლეები იცნობენ გაუცნობიერებლად ყოველდღიურობაში, კომპიუტერულ თამაშებში, ტექნიკური მოწყობილებების გამოყენებით.

კლუბი სისტემაში მოიყვანს მოსწავლეთა საწყის ცოდნას და მისცებს მეტ ინფორმაციას საგნის, თანამედროვე ფიზიკური აღმოჩენებისა და კვლევების შესახებ.

 

ცურვა

კარატე